*

Den här dagen har varit sådär, mycket på jobbet o samtidigt tänkt en massa.
Men skit i de, igår bokade vi resan! YEAH! änligen!
Åker den 13:de oktober och kommer hem den 14:de november.
En hel måndag utan jobb o tid, utan man kan göra
vad fasen man vill när man vill, härligt.
Beställde precis en guidebok om filippinerna, får förska att spara att
läsa den på flyget. Så har man något att göra...

johan o stoffe skulle komma inom o hämta mig eftr jobbet, vi skulle ut och åka en runda.
Men en praktikant på jobbet klämde sig så nu sittre de 3 på akuten...
och jag är ju as hungrig, har inte lagat någon mat eftersom vi skulle åkt iväg...fan då...
Vet inte riktigt vad jag ska göra, vet ju inte om de kommer snart o vi kanske åker iväg...
jaja de får bli som det blir, hehe.

Köpte föresten Carolina Gynnings bok igår, haha fan va mycket det har hänt i hennes liv!

Snart så fyller min johan år, hm vad ska man köpa till honom då?


image48

När man säger att Filippinerna är fattigt, så förstår man inte riktigt hur fattigt....

image49

barn som sover på gatan hur som helst

image50

och hus som byggs på varandra...


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0