snart börjar veckan igen...

Den här helgen har varit ganska trevlig o lugn,  skönt!
I fredags provade jag och johan på Sushi för första gången, de var nog inget för oss.
Asså det var ju inte äckligt men verklingen inte as gott.
Det finns ju godare saker att mätta magen på, hehe.
Efter Sushin gick vi på bio 10.000 BC, den var sådär, kunde varit bättre.

Lördagen jobbade jag i frukosten. Skulle inte jobbat i helgen
men de behövde hjälp så jag ställde upp, blev bara en 3 timmar så det var lugnt!
Senare köpte vi presenter till johans lillsyrra som fyllde 14,
 gick hem o lagade lite mat och tog det lugnt.
Mot kvällen skulle vi träffa johans familj hos hans storasyrra och
sen vidare till Blue Thai och käkade gott...

Efter maten var man mätt och trött, hehe.
Vi gick hem o kollade lite på melodifestivalen och film.

En helt lagom härlig helg!
Nu är det Söndag , redan!!!
usch veckan börjar igen....


image43

en bild jag tog själv =P

Kommentarer
Postat av: Elli

Nice bild =) Hemma hos dig??

2008-03-18 @ 15:16:47

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0