wiii aj lav joo

you gave me the gretest gift,
the growth of LOVE.
It started as a little seed and
has grown'into a flowering tree.

du o jag sålänge det finns kärlek på jorden

image42


jaja de va de...hehe
annars med livet... jorå de funkar.
Ibland känns allt bara så himla tråkigt, även om allt är bra
hemma och så. Varenda dag känns den samma.
Händer lixom inget nytt,
eller jo vi ska ju resa men det
är ju inte förrän om i Oktober.
Men det ska bli så jäkla härligt att få komma bort,
och äntligen få visa johan vad jag har upplevt!

Är lite smått trött på allt,
känner inte för att göra så mycket, utan mest ta de lugnt.

och jobbet, går sådär...
lite trött på de, men försöker jobba lite extra nu
så vi kan spara lite pengar, det behövs!
Det kan vara så jävla skönt ibland att man inte jobbar så många
timmar per dag. Men sen när lönen kommer då tänker man fan!
Borde haft lite mer timmar...
så nu försöker jag, ibland blir de lite trist
på jobbet när alla gått hem, men man har ju radio, P3! yey, haha
Så nu ska jag minska på festandet hade jag tänkt,
har varit alldelles för mycket sånt där roligt =P

bye bye
take care, so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0