Hatar papper....



Har inte uppdaterat min blogg på 2 dagar nu,
riktigt dåligt! Sorry! men som sagt det har inte hänt så mycket
i mitt liv de sista dagarna.
Igår hängde jag med pappa när han skulle shoppa
efter min arbetsinterjvu. Som jag inte har någon aning om hur det gick.
De hade fler de skulle intervjua!

Idag är jag på ganska dåligt humör,
för jag måste till de där "jobb garanti för ungdomar"
Asså ärligt talat orka!

Sedan fick jag hem ett brev från Försäkringskassan,
nu orkar jag verkligen inte med alla papper!
Håller på att bli tokig!

Papper från- Arbetsförmedlingen, Jobb garantin, a-kassan
och nu försäkringskassan...!!!!!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0