längtar efter att äta tacos i min soffa!!!





I detta inlägget vet jag inte om jag har så mycket positivt att berätta =(
Jag har jobbat nu 4 dagar kväll irad,
och ikväll höll jag nästan på att bli tokig.
Det har varit ganska stressigt de här dagarna.
Men som igår när jag räknade kassa, blev verkligen allt fel!
Man ska ta ut pengar ur kassan o lämna 2500 kr innan man stänger varje kväll
o skriva in hur mycket mynt o sedlar osv det finns.
Men igår blev allt bara knas!
Det var helt plöstligt över 3000 i kassan! O när jag skulle ta ut pengar som
ska till banken o lämna 2500 då räcker inte pengarna till??!!
Lixom hur kommer detta säg vad är de för fel!!!

Ikväll hoppades jag o verkligen trodde att allt skulle vara ok efter
gårdagens kassa. Men istället är det ca 2600 kr för mycket igen!
Jag fattar absolut ingenting, o vid den tiden på kvällen efter att ha jobbat i ett antal
timmar känns de som att man inte orkar att bry sig.
Men de är jag ju tvungen att göra.
Så jag höll på att räkna fram o tillbaka i ca 45 min!
O försöka tänka så mycket jag kunde för att allt ska bli rätt!
O mitt i allt räknande o som mest tänkande kommer de in en man som ska köpa 2 läsk.
Men nej!!! Inte mer pengar,,,jag känner sådan ilska mot pengar just nu...
Det blev 30 min övertid, men jag tror att jag fick till de!
Om jag nu har tänkt rätt o räknat rätt så ska det ligga 2500 i kassan nu =)
Jag var så nära på att bara skita i de!
Det jag har kommit fram till är att jag tror att de är programmet i datorn som gör fel
och inte jag! =) haha! Men vi får la se vad cheferna säger imorgon...

Klockan är nu 00:59, o jag slutade vid 23:30,
o sen på o jobba imorgon klockan 08:00.
Jag måste nog få lite sömn!
Hoppas att de hittar någon snarast som kan ta min plats,
för jag vill så gärna komma hem o lägga mig på soffan o äta Tacos haha!
bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0