Sunday afternoon

Då är söndagen på plats!
Hade en trevlig hemmakväll igår med grabbarna.
Spelade lite spel och snackade skit.
Vi hade egentligen planerat att gå ut en sväng,
men alla var så trötta.
Blev Frisbee golf på Nintendo Wii istället =)

Soffbordet var så nära så på första kastet tog jag sönder
ett av Lauris glas, ett glas som han fick när han fyllde 18.
De var inte så kul, få ut och jaga efter ett sådant glas!
Men jag förlorade...brukar vara ganska duktig på de där!
Men ikke igår. Men de förtjänar jag väl efter glaset krossades.
Hehehe!



På dagens lista står de:

Fixa mig
Handla frukost eller lunch, hehe
Kanske tvätta
?
?
Bio?
Sova

Inget direkt planerat helt enkelt, härligt!

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0