Halmstad citykort coming soon!

Fick idag tt mejl angående Citykortet! Kommer se ut såhär!
Jag är hel nöjd, sitta så fint det kommer att bli =)
Framsidan och insidan!
Bilder är inte i bästa skick just nu eftersom jag bara kopierade den från mejlen.




Häftet kommer att gäller från 1:a mars till och med 31:a augusti!
Kommer att tryckas i 5000 exemplar och kommer att kosta 100:- styck.
Det är som sagt ett rabatthäfte från halmstads butiker!

Jag vill tacka mina pappa och några vänner som har kommit med idéer!
och såklart personerna som ville att jag skulle måla =)


Kommentarer
Postat av: Obafemi

Fantastiskt bra!



Bra jobbat Nicolina.

2011-02-08 @ 16:48:48
Postat av: cissi

jag har sagt det innan och jag säger det igen.. Du är så himla duktig på att måla! En riktig talang! Go Nico!! =)

2011-02-08 @ 19:47:54
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: mamma

Så bra de blev!!! Så stolt över dig!!

puss

love you

2011-02-09 @ 10:08:52

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0