foooood

Andra dagen i skolan har ggarna och man sett var byggarna, plattsättare,
takläggare, anläggare och golvläggare håller till.
Men jag förstod inte riktigt vad jag skulle göra där idag när jag läser som
bilackerare. Läraren sa själv att här kommer inte ni att vara.
Nehe? so why undrar jag?!

Slutade skolan
vid lunch och skulle senare vara på Biblioteket i stan,
informations möte om ett sälj jobb.



Kom äntligen hem och tänkte sätta igång med maten,
Riktigt hungrig är jag!!!
Och bestämmer mig för att laga korvstroganoff och märker
att det fattas tomatpuré. Men ååhhhh!
Ska jag ut igen? Har flängt fram o tillbaka idag.

Måste ju om jag vill äta detta,
hatar väldigt många gånger alla "måsten".


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0