just like that



Vilket solsken vi har haft idag!
Tittade på film hos kusinen Rickard igår och lånade även soffan över natten.
Det var trevligt! Nu har jag inte sovit hemma på två dagar, men inatt ska jag!

Jag ska nu hoppa in i duschen sen hem till Mange och laga lite käk!
Händer inte så mycket annat ikväll.
Ledig från skolan imorgon, men har fått någon krånglig hemuppgift
som jag ska försöka ta tag i imorgon.



Många gånger tycker jag en del har svårt att visa uppskattning,
och varför är det så? Man blir väl själv glad när andra försöker göra än glad.
Jag är omtänksam, jag är inte så krånglig som jag kanske verkar vara ibland.
Men händer det något som jag inte trivs med så kan jag visa de.
Att vara för snäll har man varit många gånger men för många gånger är inte alltid bra.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0