utanför stora staden

Nu äntligen hemkommen från familjen i Hyltebruk,
man blir så seg av att åka buss samtidigt som det är skönt!
Ibland kan det vara riktigt skönt att komma iväg från stan,
räcker bara med någondag eftersom jag ändå trivs i Halmstad.
Men roligt att få umgås med familjen lite, och styvmamma som gör så god mat!

De har så mycket mer snö där även om det bar är 1 timmas tur med buss!
Men de har haft ännu mer, regnet som har rövat bort en del.



Kolla in pappas senaste tavla, riktigt fin!




Jag och kusinen promenerade i pappas trädgård,
och här en bild på en björk, hehehe....



Nu är det fredag kväll och jag vet inte riktigt vad som väntar mig.
Kanske en påse lösgodis och en film.
Måste bara hitta film-sällskap hehe!

Trevlig helg!!!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0