bra kväll

Igår mötte jag upp min kusin Elin från Hylterbruk.
Först åt vi på Harrys med Tung =)
Åh så goda kycklingvingar de har! O Tung ville att vi skulle ha
efterätt också så han var snäll och bjöd på de, tack snälla du!

Efter Harrys tog jag och Elin hem till mig,
pratade en jäkla massa om allt och inget och tog oss något att dricka.

Senare ringde jag Mange och kollade om han hade lust
och köra oss in till stan, tack Mange!
Tog oss till B&B och träffade lite vänner,
men efter någon timma gick vi till Corner, dansade och hade roligt!

Kvällen slutade med efterfest hos en vän och vi var hemma hos mig vid 05:30.
Killen som hade efterfesten hade en hylla/liten bokhylla som stog på golvet.
O han tryckte på en knapp och den rörde sig fram o tillbaka!
Kan inte riktigt förklara men jag och Elin skrattade några gånger åt detta!

Det var ändå en väldigt trevlig dag/kväll/morgon och det var näst in till
en gratis kväll för mig och Elin! =)

Idag har jag tagit det väldigt lugnt,
suttit mest i soffan och tittat tv, och jag tror att hals infektionen
är på väg tillbaka igen.

Asså ärligt talat jag har typ varit sjuk i över 2 månader!
Förkyld. feber. hals och bihålsinflammation. feber. förkyld. halsont.
förkyld. magont. O nu börjar jag bli vädligt trött på och känna mig krasslig
fram och tillbaka! But I'm still cute and smiling!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0