projekt

Inte uppdaterat på några dagar nu
och det beror på att jag har haft ganska mycket tankar åt annat håll.

Hur som helst har jag och pappa lite ideér till mina tavlor.
Vi ska nämligen ha en liten utställning han och jag nästa månad i hans
nya ateljé! Har kanske även ett litet projekt och trycka några
litografier av Citykort tavlan. Men vi får se! Spännande ialllafall!
Kul med projekt!

Måndag med luch och kaffe med pappa, fint!
Måndag med bror och mamma, fint!
Måndag med måla och foto, fint!

Så var ute och fotade med min vän Tobbe på citykort tavlan,
om den nu ska tryckas måste vi få fram bästa bild!

Så här kan man se ut när man fotar tavlor, haha!!




Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0