En helt ny värld för dig o mig

image18

Aladdin:
Jag kan visa en värld;
Vacker, bländande, härlig.
Säg om du ska va' ärlig,
Har du drömt om den ibland?

Jag kan lära dig se
bortom magiska under,
Oförglömliga stunder,
Om du flyger bort med mig.

En helt ny värld,
ifrån ett annat perspektiv.
Ingen bestämmer här,
Var och när blir glömt högt ovan molnen


Jasmin:
En helt ny värld
En plats jag inte visste fanns
Men här syns allting klart
Så underbart
att va' här i en helt ny värld med dig


Aladdin:
Jag är i en helt ny värld med dig


Jasmin:
Kan jag tro det jag ser?
Känslan är utan gränser
Ofattbart, det som känns här
i en himmel utan slut


Jasmin:
En helt ny värld


Aladdin:
Blunda inte, jag ber


Jasmin:
Så mycket vi har kvar att se


Aladdin:
Nej, försök hålla andan


Jasmin:
Jag är en stjärnas sken
på himmelen
och jag kan inte återvända hem


Aladdin:
En helt ny värld


Jasmin:
Överallt finns nåt nytt


Aladdin:
Vi gör en upptäcktsfärd, vi två


Jasmin:
Varje stund är en önskan


Båda:
Och jag ska fånga den
och spara den
Då väntar sen en helt ny värld med dig


Aladdin:
En helt ny värld


Jasmin:
En helt ny värld


Aladdin:
Som öppnar sig


Jasmin:
Som öppnar sig


Aladdin:
Ett drömpalats


Jasmin:
En magisk plats


Båda:
För dig och mig


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0