finally, here we come Grekland!

Tjahoppsan!

Idag försov jag mig till jobbet, jobbigt men skönt att sova lite extra ju! hehe
va inne i stan med tina, tack för hjälpen!
satte in alla min johans sparade mynt på banken,
och de blev en hel del! yeah!
Och såklart så äntligen beställde jag en resa till Grekland!!! wohooo!
Ska bli så spännande, johans första resa längre bort!
Eller ja andra, var i Polen när vi
förlovade oss men de var ju ett tag sedan. Men nu är de bara du och jag!
Har ju inte varit i Grekland så de ska bli spännande! Åh jag som älskar att resa!
Längtar så!
Nu får vi upptäckte ett nytt ställe bara du och jag tillsammans den 9:de
sola o bada, dricka, äta gott och mysa!
Det ska nog bli härligt!

melovesyou
image15

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0