Hur har du ens ork?!

Vad har jag gjort i de här dramat att få höra saker?

varför tar de inte slut?

Jag har glömt de, men inte du, varför?

Ingen gjorde något fel då!

Men fortfarande drar du bara upp allt.

och varför kommer du på nya saker?

du säger att du inte vill förstöra, men försöker du?

det finns ingen chans att du kan förstöra om du nu vill de!

snälla släpp det bara, för din egen skull...

Låt det vara, va är det som mest stör dig?

kanske att han ville ha tillbaka mig! och du inte fick tillbaka "din"?

eller att du säger att folk behandlar dig som en räv.

Det hjälper inte att fortsätta snacka om du nu inte vill vara "räven".

vissa känslor stänger man in i garderoben för att försöka glömma,
vilket vi har gjort,

men du har inte ens hunnit hänga upp de på en galge.

vad har jag gjort dig?

ingenting!

trodde allt började bli okej, men tyvärr inte.

Du säger att du förlorar bara oss, ja vi som inte är vänner.

Varför ens säga sådana saker?

Hur har du ens ork?!
Palla!

image16

Vi kommer aldrig bli vänner du o jag...

Speciellt inte nu.

Jag förstår bara inte!

Du sa du vill inte göra mig ledsen, men ändå fylls mina ögon av tårar

och ilska varenda gång du tar upp det!

Jag kunde bara kastat ut dig den kvällen hos oss.

och varför gjorde jag inte det?

Kanske ville ge dig en chans, kanske ville se hur du skulle beté dig.

Men de blev visst bara värre.

Allt detta som har hänt tänker jag inte på förrän jag träffar på dig.

Angelica, vad gör du?! lägg av


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0