wanna fly away from the rain...

jobbat o jobbat o jobbat idag, inte det roligaste. Kan det inte bli löning snart!!!
Kom hem ifrån jobbet och tänkte nä nu ska jag ringa mina kära i Filippinerna, och det gjorde jag!
Skulle nästan kunna göra vad som för att åka dit idag, saknar de stället så!

Helt underbart glada och trevliga människor, så hjälpsamma och helt galet roliga.
Har aldrig någonsin trivts så bra någon annanstans förutom i johans armar, hihihi.
Låt oss åka dit du o jag, så ka jag visa dig något du aldrig varit med om, något du aldrig sett eller upplevt!
Jag lovar dig att du lätt kommer att säga, måste vi hem? eller när ska vi åka hit igen? Jag måste få
visa dig något som är nära mitt hjärta!

Billig dricka, billiga kläder o mat, härligt! Man behöver inte ens tänka på pengar, som här!
Så flyg iväg med mig, jag lovar dig att du aldrig kommer att ångra dig...
     
   
image12

 
 

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0