jul jul jul inte så himla kul

Igår så var man på julbord på lille helfwetet med jobbet! go mat o mycket trevligt.
Kändes som om jag inte passade in där, lite för fint ställe hehe!

Detta året har verkligen gått jätte fort! snart var det ett år sedan som
jag satt i ett flygplan i 18 timmar på väg till filippinerna. 
O nu så är julen snart här,
de är så himla tråkigt tycker jag.
Tycker inte julen är något speciellt längre.
alla stressar med julklappar o julmaten som aldrig tar slut.
ne usch! Men jag älskat öppna julklappar de kan jag ju inte tacka nej till!

Skrev med mange precis o han frågade om jag o johan ville häng med på
konsert med Takida! hade ju varit skoj, men man vet inte om man får stå plats
eller sittplats förrän man är där, och de är ju en aning jobbigt för mig som är så liten...
kommer kanske inte att se ett skit ju!
så vi skippar nog de!... men ärligt talat de här måste låta jätte roligt, men hur kul är de???

men aja, thats life! nu stack johan iväg till andreas o sebbe, de ska spela lite tv spel.
hmm få se vad jag hittar på, blir väll sitta kvar på den här stolen hehe!
Eller så kanske man borde ta ett gott bad o rensa hjärnan lite.

Take care - so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0