lättat hjärtat lite...

Den här dagen har inte varit den bästa...
Mina vänner är mina vänner! man försöker alltid vara en så bra vän som möjligt.
Men ibland kan de gå lite för långt speciellt om man är i kläm...
Men som sagt nu har jag lättat mitt hjärta lite,
kanske var fel att göra det på det är viset inte vet jag.
Har iallafall sagt vad jag tycker o känner så nu känns de bättre,
man får ju lov att vara lite ego ibland =P

Jag o syrran var i stan idag o du berättade en massa...
Nu måste jag ta hand om dig min lillsyrra,
ska försöka hjälpa dig så gott jag kan!
vill att du ska må bra o ha det bra...
allt kommer ordna sig, kanske kommer ta sin tid.
Men det klarar du med hjälp av mig!!!

image40

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0