tjingeling

Jahopp nu sitter man hemma hos Fredde i Torup! Mycket trevligt,
kollat på två filmer o ätit gott...härligt!

Var ute o festade igår med andreas, björn, becca, elli, linus m.m.
Det var riktigt skoj faktiskt! blev en del dricka, bakis som bara den idag...

kom hem efter festandet, johan låg sådär mysigt i sängen på rygg
med armarna under huvudet.
Jag hoppade ner i sängen och han flyttade sig snabbt med armbågen i vädret o
där kom jag i ganska hög fart och fick hans armbåge rakt på örat...
Fy fan säger jag bara...

johan- ojdå! gjorde det ont?
jag- (tyst)
johan- förlåt hur känns de?
jag- (tyst).....hm

asså ni fattar inte va ont de gjorde, ögonen bara fylldes med tårar.
och jag kunde inte säga något, o eftersom jag inte sa något så
fattade johan att jag fick ont...
HAHA, nu är det klart roligt! bara jag tänker på det, så ler jag...

Ne nu ska jag ta o chatta lite med några vänner!
Go nattens!

Kommentarer
Postat av: becca

Hahahaha....d va skoj :p men då sov ja som en stock :D tack för en skoj kväll gumman. Pöss

2007-12-16 @ 01:33:12
URL: http://rosseland.blogg.se

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0