en sååå tråkig onsdag...

Dagens bild, inte så värst rolig...

image22


Igår var jag hemma ifrån jobbet, är så himla förkyld. Men så ringe de från jobbet
o frågade om jag kunde komma idag. O de var jag inte så himla pigg på,
men de gjorde jag!
Så jag tänkte att jag kanske kunde gå dit imorgon med, k
an ju bara gå hem om jag inte känner mig så bra.
Kom hem från jobbet o såg runt i lägenheten, gud måste verkligen städa,
dammsuga o torka golvet.
Men nej usch så tråkigt så jag sitter fortfarande här vid datorn. hehe...
Jag är nog en aning lat idag!

O nu så kom johan hem, min söta ko!
Kanske borde laga lite mat, hm vad ska de bli idag...fiskpinnar kanske?
Igår blev de ju köttgryta med kokt potatis, jätte gott.
Asså de är så himla tråkigt att tänka på vad man ska laga.
Man vill ju inte äta samma helatiden. Att laga mat tycker jag om,
men att tänka ut vad man ska laga är ju värre!


Idag är det en så jobbig dag, de känns som om man har så mycket att göra
men allt är så tråkit så man vill inte ens börja! herregud va jag klagar på allt...hehe....

Näe nu får jag bli lite gladare tycker jag! springa o pussa på johan min
då får man alltid ett leende på läpparna!
Så nu får jag sätta fart på bena....
Take care, so will I

image23

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0