jag känner mig så duktig!

Fredagen började med klart jobb,
sen kom man hem till hemmet o började fundera lite över vårt lilla rum
eller ah data rummet. Måste göra något åt de!

Johan kom hem efter jobbet, o telefonen ringde o de var mamma
som undrade om vi ville ha en bäddsoffa. Ja klart varför inte,
alltid bra att ha när man har folk hemma.

Så de körde hit den med en gång! o de var proppt fullt i lilla rummet!
På lördagen tömde jag hela bokhyllan o hittade en massa
skräp som man inte har någon nytta av.
Då for vi av till tippen, just de johan gamla soffor åkte oxå med.
Efter det åkte vi till jysk å köpte en ny bokhylla, o en mindre.
Plus att vi höll på med att tvätta samtidigt, hehe.
O vi var tvungna att sätta upp bokhyllan så vi kan ställa tillbaka alla sakerna,
för det såg verkligen hemsk ut här hemma.

Sen blev de mat hemma hos mamma, o senare på kvällen var vi bjudna
på 30 års kalas på Rockstugan.
De var sådär, kände ju bara 2 stycken...av typ 25... en aning jobbigt!
Sen blev det in till stan en liten sväng, de var länge sedan man kom hem
helt nykter, rätt skönt dagen efter! ingen bak smälla ju!
Johan hade det lite värre, fick ta en treo innan hann öppna ögonen imorse hehe!

jaha,,,och idag så gjorde jag själv iordning hela rummet, flyttade runt på bokhyllan,
databordet o bäddsoffan samt städa o lägga in alla prylar man har.
under tiden satt johan o min lillsyrra o kollade film.
Men det var rätt skönt att man fick gjort det själv eller så...
när jag var färdig kom johan åh så åh va fint du har gjort, va duktig du är!
åh han frågade mig om han skulle hänga upp lampan i taket som jag har bett honom
att göra i 1 ½ år nu,,,skit! åh äntligen kom den upp idag! härligt!
Så nu är det bara små saker som ska fixas som ex tavlor o så där...

har verkligen stressat o gjort massa denna helgen.
har säkert glömt något skulle jag tro!

Det jag ville säga är att jag känner mig så duktig men samtidigt så otroligt trött! hehe


jag älskar min johan

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0