Längtar tillbaka varje dag...

Skikade på lite foto precis från Filippinerna, när jag var där i vintras.
O mina ögon bara fylls med tårar. Jag längtar verkligen tillbaka!
Jag har aldrig någonsin fastnat för någon annat land innan som jag gjort för detta.
Förstår egentligen inte varför?!
Det är lixom hur fattigt som helst, hur många hemlösa som helst,
barn som springer på gatorna nästan nakna o sniffar lim...
verkligen hemskt!

       
     

Men människorna där på andra sidan världen är mycket mer kärleksfulla,
de sjunger jämt, de är hjäplpsamma, o fruktansvärt glada. Men mest av allt är de
tacksamma för det lilla de har!

De har jätte god mat, billiga klädero skor, fina palmer och den godaste
frukten Mango!

Den här platsen, de här människorna betyder mycket för mig....
Jag måste tillbaka snart igen!

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0