Möte behövs på Hotell Temperance!

image31

Pratade idag på jobbet om sjävla jobbet.
Vi behöver verkligen ett möte med chefen om ex:

-Lönelappar
-Receptionen
-Datasystem
-Hotell rummen

vi får då handskriva Lönelappar! och där står typ vad vi har fått för lön
och vad vi får i timmen, och inget annat.
Vill gärna kunna se hur mycket man har i semesterpengar o sparad tid!

Pratade med de som jobbar i receptionen om lite ideér,
tycker absolut att det behövs en renovering! varför inte göra en liten bar?
där man lätt kan sälja öl, cider, enkla drinkar o kaffe! Det kan man ju lätt tjäna på.
Jag menar hur kul är det för gästerna att bara sitta på hotell rummen hela kvällen?!
Sen har vi boknings systemet, skriva i en massa papper! vad är det för något!
Datasystem!!!

Och så klart Hotell rummen! Så enkla saker kan förändra så mycket
och göra det mycket fräshare
som ex: nya gardiner, stolar, överkast m.m.

Jag skulle själv kunna tänka mig att typ jobba 4 timmar på städ
o sen senare på kvällen servera lite öl o kaffe till gästerna i 3 timmar, varför inte.
Alltid roligt att variera sitt jobb...

De här var dagens funderingar ifrån mig. hihii

Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller med dig fullständigt!

2007-10-18 @ 16:52:42

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0