todelido

image33

Helgen som varit, var man på 2 fester. En födelsedagsfest o en iflyttningsfest, 
söndagen var man barnvakt åt lillebrorsan o käkade mat hos mormor som oxå fyllde år, trevligt!

I veckan har det inte hänt så mycket, bara jobbat o varit hemma
 o kollat tv men sötnosen johan!

Idag så slutade johan tidigare från jobbet o sedan stack in till stan,
 o kom hem med en julklapp till mig,,ååååh spännande vill ju öppna nu ju! hihii

hmm vad köper man till sin pojkvän i julklapp?! hehe alltid lika svårt...
men man hittar ju alltid på något, tråkigt att oftast blir í sista sekunden.

snart så är klockan mycket, snart dax för pyjamas o bli inpackat i
täcket tillsammans med underbara dig!!!

Till helgen blir det sexparty, blandat med tjejer o killar. Kan nog bli både pinsamt
men mest roligt tror jag! o roligare blir det med lite alkohol i kroppen...woho
Nu hör jag att det prasslas där ute i vardagsrummet, hm kan det vara johan min s
om äter på lite choklad. ska nog springa o se efter!

Take care - so will I




 


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0