...dagen började

image60


Med att man stack till jobbet, kvart över åtta fick jag reda på att  jobbar
kompisen King har blivit på körd precis utanför jobbet!
Jag hann inte tänka så mycket, gick bara dit.
Jag tänkte vad kommer jag att se när jag väl kommer fram...
Då låg King på marken och kvinnan som körde på henne satt jämte.
Usch det var så läskigt!
När hon såg mig tog hon tag i mina hand, men jag visste inte vad
jag skulle säga, vad säger man...har du ont?

Sedan kom polisen o efter det ambulansen...
De sa att det inte var allvarligt, men hon hade jätte ont i knät.
Efter en liten stund åkte de iväg till akuten,
efter ett tag ringde hennes sambo till jobbet o berättade att hon
får ta lite från höften o operera till knät, då var de ju ändå allvarligt!
Hon kommer säkert bli gipsad eller gå med kryckor iallfall.
Jag säger bara stackare!!!

Kom hem från jobbet och ska börja tvätta, då är det nån nisse som fixar
tvättmaskinerna så jag kunde inte tvätta förrän vid halv 4! Tönt, hehe

Gick sedan igenom posten, såg att jag hade fått hem semester adapter
som jag beställde för någon dag sedan, yey!!!
Så vi kan ladda våra mobiler o kameror på resan.
Jag öppnade paketet, så såg jag att de har skickat fel!!!
- Adapter från Amerikansk till Euro strömkontakt!
jag skulle ju ha tvärt om!!! ÅÅh så irriterande!!!
Specielllt när man redan har betalt skiten...

Snart kommer johan hem =)
sedan ska jag fixa iordning mig till smink party hemma hos mammsen!
Efter det kommer Miakel o Sara hem till oss, trevligt!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0