härligt

image58

Att det har varit så gott väder nu!
hoppas det kan fortsätta så.

Igår hade mamma visning med sina ljus, så jag hängde med.
Det bjöds på öl,vin o läsk.
Och jag tänkte äsch jag tar lite dricka, o då blev man lite kalas
på en söndag hehe. Men det var trevligt!

Idag jobbade jag till 17.00,
yey! de blir lite timmar!
ikväll kommer prison break! hörde att det är sista avsnittet =(
det är så himla spännande att ibland är det lite jobbigt att kolla.
kommer Michael att rymma? kommer sucre att åka in?
aja. vi får la se vad som händer!

åh fyfan är så mätt!gjorde stekt ris med mini majs o paprika,
revbensspjäll o tzaziki, mums! åt massa...

Tänkte att jag skulle ut o gå nu, men det orkar jag inte.
skulle gjort det innan man började äta, hehe.

Älskar mina johan

Bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0