kan det gå en dag utan funderingar?

ibland undrar jag om folk funderar lika mycket som jag.
det känns som om jag tänker, tänker o tänker men man kommer aldrig fram till något.
Det bara simmar runt en massa tankar om allt men ändå ingenting.
hade varit bra om man kunde stänga av hjärnan någongång...
idag är det en solig dag med lite lätta moln på himmelen, härligt!
åh nej nu är man tillbaka igen till sina frågetecken som snurrar runt.
nämen usch! försvinn!

jag tror att jag funderar alldelles för mycket, någon mer som känner likadant?
ibland kan man vara hur glad som helst o bara le åt vad som helst,
men många gånger känns allt så trist o då känns allt bara värre.

ne nu ska jag sätta på lite musik o göra lite smycken,
o låta er fundera vidare.

bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: Juwligast

Hej! Nu när sommaren börjar närma sig börjar det bli dags att leta reda på sommarens bikini. Det är just det jag behöver hjälp med. Om du har lust och ork får du gärna ta en tripp till min blogg och skicka en kommentar om vilken bikini du tycker är snyggast i senaste inlägget.
Tack för din uppmärksamhet!

2008-04-09 @ 14:08:18
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Elli

Jodå här är en till som har huvudet fullt av funderingar och tankar =) Hihi!! Men skönt ibland men jobbigt ibland..... Men så det ska vara kan jag tänka mig!! Kramen

2008-04-09 @ 21:56:20

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0