...måndag

image54


osså var man tillbaks på en ny vecka.

Den här helgen har varit trevlig men oxå väldigt rastlös!
I fredes åt jag,johamikael o jan på Stantons o
sedan satte vi oss på bulls uteservering.
Det var ganska trevligt tills det började regna!

Lördagen, käkade vi brunch på Harrys.
Det var nog allt, hehe.
Kunde inte bli lugnare, men de var härligt ändå.
Att slippa vara bakis, hehe.

Tänkte att jag skulle stanna kvar ett tag på jobbet
eftersom vi inte hade så mycket att göra,
så man tjänar lite mer! Men fan idag orkade jag verkligen.
Idag käkade jag o johan tackos, åh så gott!
men fyfan va ont i magen jag har nu...
Köpte en kalender till johan idag, han har fårr väldigt dåligt minne.
Så jag tänkte hjälpa honom lite =P

och idag blir det Prison Break, yeah!!!
om jag inte hinner somna eftersom jag är så satans trött efter maten.

Jag funderar på om vi ska köpa en videokamera till resan,
hade varit riktigt skoj att filma eftersom vi ska vara borta soppas länge.
Men vi får se, kanske hinner gå ner lite i pris om vi väntar nån månad till.

bye bye
take  care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0