...så ja

image56


Nu har jag diskat, dammsugat, tvättat golvet, bäddat, plockat ihop tvätt,
och ska snart laga lite mat.

Skulle bärja tvätta kl 14.00, plockade ihop tvätten och
skulle gå ner till tvättstugan.
Men hittade inte nycklarna dit...
Skickade mess till JOhan o frågade var de var eftersom
jag visste att han hade de sist.
Men han hade ju ingen aning, och jag tänkte har han
slarvat bort de igen!!!!
ska jag behöva ringa till hyres världen igen och be om nya nycklar!!! fuck!

Det gick ett tag o Johan skickade igen
- de ligger här i mina jobbarbyxor =)
va skönt! men vad fan gör de där när vi måste tvätta!
han kommer ju inte hem förrän vid halv fem, förlorar ju tid.
Men vad ska jag göra...hehe

Och nu ska jag laga lite mat, det får bli Johans älsklingrätt.
Spagetti o köttfärssås.
Känner mig ganska duktig idag,hehe då är man glad!

-

bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en trevlig dag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid :)

2008-04-15 @ 15:51:53
URL: http://www.penajs.blogg.se

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0