sol sol o sol

Man känner sig verkligen gladare utav lite sol, att det kan göra så mycket.
Om det ändå kunde vara sol varje dag! hehe
Igår var jag, johan o andreas ute o promenerade i nästan 1 ½ timma, det var härligt!
När vi kom hem la jag mig i soffan o verkligen kände att mina ben behöver promenera mer!
Fy fan, ska man till o med behöva stretcha för att man har varit ute o gått!
Snacka om otränad!

Igår var man hema ifrån jobbet, så jäkla skönt!
Ibland behöver man en dag där man kan vara alldelles själv,
och klara ut sina bekymmer!

Och den vanliga tråkiga tanken som kommer varenda dag!!!
- vad ska man laga för mat idag då?!
hm,, få bli något med fläskkarre, kanske med tagliatelle.


Och eftersom det är så fint väder idag, tror jag att vi ska ut o gå idag med!

Jag har en pojkvän som heter Johan, som kan vara helt knäpp =)
som kan vara rolig, glad, tråkig, underbar, nedstämd, flummig, fantasilös
och otroligt bra i sängen! =P HAHA!
Men han är Johan, o johan är min knasboll!
Nalle älskar dig...

Bye Bye
Take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0