-.-.-



Nu bor min lillsyrra hos mig o johan, ska bo hos oss i 1 månad...
För mamma har åkt på semester. Vi får se hur det går, men jag hoppas
verkligen att det går bra! vilket jag är lite osäker på...
vi är så himla olika...
Nu har vi ett stort ansvar, typ blivit föräldrar för en 14 åring haha.
Måste tänka på ännu en person, när det gäller mat, tider,
läxor, tvätt m.m...
Det är lite jobbigt, men det ska funka!

Den här helgen blev de lite fest, käkade på harrys med bara tjejer, hehe.
Lite ovanligt för mig att inga killar var med =P men det var trevligt!
Kände mig faktiskt ganska fin i fredes. hiihihi

När jag o johan är bortresta ska vår vän sara bo i vår lägenhet,
härligt att veta att någon tar hand om vårt söta hem, hehe.

Jag har för många tankar runt om kring mig, de bara följer efter helatiden.
Hur ska man få bort dom?!
Jag vill bara leva i nuet, inte tänka frammåt,
framtiden skrämmer mig, vill inte veta hur allt kommer att bli...

En sak vet jag att jag vill ha johan vid min sida sålänge det bara går!!!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0