happy 2 have u as my friend



Jag har en vän som berättar mer o mer om sig själv, och som jag själv känner att jag kan
prata med. Känner bara att de är härligt att man vet att det finns någon man
bara kan prata ut med om man behöver...

Har nu festat två fredagar i rad med denna tjej, och haft skit trevligt.
Även om snack om problem ofta kommer.
Men det är de som är så härligt med henne att man kan prata allvar
och sedan gå till knasiga roliga saker!

Jag är helt enkelt glad att jag kan säg att cissi inte bara
är en jobbarkompis utan en nära vän.

bye bye
take care so will
I



 


Kommentarer
Postat av: cissi

naw va snäll du är Nico =) Känner likadant! har alltid lika roligt med dig och känner att jag kan prata med dig om allt, du finns där för en =) Det är ett av det finaste en vän kan göra =)

2008-08-25 @ 21:50:29

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0