då var själva julen slut...

Varje jul som kommer börjar kännas mer o mer tråkig,
alla blir så stressade när de gäller julklappar och julmaten.
Julen var ju klart roligast när man var liten hehe.
De bästa med julen är ju julklappar haha!
Jag fick både roliga o bra saker som jag önskade mig =)
Och jag är själv nöjd med klapparna jag köpte till min familj.
Man far ju oxå runt så himla mycket, för att man ska träffa alla
och under julen, roligt men samtidigt jobbigt.
Man kommer ju aldrig över julmaten haha...

Igår var johan ute och festade loss, jag satt hemma
med Shino o kollade tv med sara och lilsyrrran.
Skönt de va att bara ta de lugnt...

Idag är jag helt slut! Festat 2 dagar i rad...usch...
Men ändå skit kul! Sarah fyllde 20 så då blev de middag
på Wild west steakhouse, skit trevligt!
Följde med Mikael och Sara på en liten shopping runda idag,
mycket trevligt! Jag hittade en skit stor och fin väggklocka
som jag skulle vilja ha!!! Men priset var 1.700:- fy fan!

bye bye
take care so will I




 


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0