en helt ok tisdag



Idag satte jag upp ljusslinorgna på hotellets balkonger hehe.
Fy i helvete va kallt de va! skulle ju haft vantar ju....
aja men de blev ganska fint iallfall, kunde ju blivit perfekt
om min chef hade likadana ljusslingor!!!
De funkar ju halvt som halvt!!!
Men jag måste ju säg att jag är duktig
när de gäller nästan allt =P
även om jag inte kan så försöker jag!

De är nåt fel på våra element här hemma =(
i köket o lillarummet funkar inte elementen,
svin kallt ju! Men jag har hört att man ska tömma
elementen på luft eller nåt?
så hur gör jag?

Idag ska jag laga min favorit rätt,
korvstroganoff! mums!
och kanske får hem tredje säsongen av Prison break.
åh va spännande de ska bli.

På fredag kommer lilla valpen shino <3

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Elli <3

Du får lufta genom att vrida på den lilla knoen på sidan :P Har hört att det kan komma rätt mycket vatten!! Men det ska väl eran hyresvärd kuna göra!! Kram

2008-12-03 @ 22:21:51

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0