helgen är här...




Har varit hemma hela veckan med shino, jobbigt men samtisigt rolig!
De har oxå varit lite tråkigt för man kan ju inte gå nångonstans...
Igår lärde jag honom att han ska ge tass innan han får äta sin mat =)
Och idag fick han se sin första SNÖ! yey! De verkade som om han gillade de.
Själv har jag varit sjuk hela veckan, förkyld, hosta o lite feber.
Men de börjar bli lite bättre =)

Jag har ingen aning om vad som händer idag, kanske kolla idol eller nåt.
Eller utgång, hehe någon som är på?
Imorgon blir de iallfall en lugn kväll, johan ska festa med Andreas och jag
ska vara hemma med shino. Kanske se på film med min vän Anton.

Fy har massa julklappar kvar att handla....
Så blir de när man har skilda föräldrar så blir de en dubbel familj
plus johans familj...massa massa...
Johan julklapp är iallfall klar! eller den är till oss från mig hehe.
De är årets bästa enligt mig! Tyvärr kan jag inte avslöja va de är...

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0