lite julafton igår



Hade en liten julafton igår hos oss med massa mat och klappar
tillsammans med Johans familj, mycket trevligt!
Senare på kvällen hälsade min pappa på med sin familj =)
Mina små syskon blev glada för deras julklappar, alltid roligast
att köpa till de små!
Jag o Johan bestämde att vi bara skulle öppna en julklapp var
igår och spara de andra till julafton.
Igår fick jag parfymen Amor Amor utav Johan, min favorit =)
Av pappa fick jag Brittans parfym, jätte god oxå!
Utav de andra fick jag hellokitty halsband =) , acryl färg, nessesär m.m.
Tycker det är så himla roligt att öppna en massa hihi
Men vem gillar inte paket!?

Har tvättat en massa idag, 5 maskiner...
Började kl 8 imorse, så mamma kom och hjälpte
till att passa Shino. De blev lite frukost och en massa prat.
Det var längesedan, har saknat de =)
Imorgon blir det snabbis in till stan, köpa den sista julklappen
till min lillsyrra...ingen aning vad man ska hitta på.
Måste oxå måla klart tavlan till min Brossa...

bye bye
take care so will I



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0