Nyår imorgon

Kan nästan inte fatta att det är nyår imorgon, fasen va snabbt det går!
Idag gick jag genom hela stan för att hitta en klännig till imorgon.
Men tyvärr lilla Nicolina är ju så liten så inget passa henne!!!
Så jävla förbannad man blir, jag vill oxå kunna ha kläder som alla
andra i min ålder kan!!! Fyfan! Så nej jag hittade inte ett skit!

Så tänkte jag att jag ringer min vän som syr kläder och se va
hon har för något hemma. Vet ni vad!!! Jag hittade min prinsess klänning,
och klart är den rosa =) Den kostade ganska många slantar...
Men va fin jag ska bli imorgon hemma hos Mikael o Sara!

De händer så mycket runt om mig att jag
inte fattar ett skit...
Jag vill ju bara hjälpa men om man inte vill ha hjälp
finns det inte mycket jag kan göra...
När folk mår dåligt runt om mår jag oxå dåligt,
så jävla jobbigt att man inte någongång kan
sluta bry sig, bara en liten stund...

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0