snart är de jul ja...




På söndag kommer johans familj hit och vi ska fira jul,
med klappar och mat.
Så mycket jag ska hinna göra innan dess.
Köpa de sista julklapparna, städa, julmat och julgodis =/
Kan ju knappt inte göra något när jag har shino eller så, måste alltid
vänta tills johan kommer hem från jobbet.
Det suger lite...så jag känner mig ganska stressad.
Håller också på med att måla en tavla till min brossa
som han ska få i julklapp tänkte jag, hehe.

Imogon hinner jag inte göra alls mycket.
När johan kommit hem från jobbet ska vi iväg på julbord
på kalle på spången eller va fasen de heter.
Min mormor har fyllt 70! Så vi tänkte fira med ett fint julbord.
Hoppas det blir trevligt!

oh vet ni vad idag har jag lärt shino give me five och give me ten =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0