tredje advent

Idag är jag massa trött! De blev film kväll igår med Anton och Fredde.
Jag hyrde två filmer, en krigsfilm och en drama action...
och sedan blev de att vi spelade lite kort, en trevlig kväll!
Johan var ute på stan och festade loss, han kom hem fyra och
jag var vaken tills dess eftersom fredde och anton gick hem vid halv 4, hehe.
Längesedan jag var uppe så länge utan att festa och de kändes himla härligt!
Så tack för en trevlig kväll! Måste göras om!
Johan var på hemmakväll idag och köpte fjärde säsongen av one tree hill =)
Så de blir nog en massa sittandes i soffan idag, hehe.

Cissi vi får ta en fika snart! santo och shino måste ju bli best friends =P
kanske vi kan baka något  julgodis tillsammans?

bye bye
take care so will I



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0