22 då

Nu är man 22...redan! känner mig fortfarande som 17 hehe.
två dagar innan min födelsedag kom pappsen på besök,
och gissa vad han o johan la ihop till > vedeokamera till mig =)
Fy fan va jag blev glad! nu kan vi filma massa, yey!!!

Kom till jobbet på min födelsedag och där stog en bucket
som de sa att de var till mig!
Det var johan min som skickade blommogram till jobbet!
Hur gulligt är inte de då!!??!! åh jag blev så glad!
Johan kan om han vill =) hihihii
titta!! världens finaste rosor!



I helgen var vi i Malmö, var bjudna på 1 års kalas! hehe
det var ganska trevligt förutom att jag var as förkyld.
Har nästan inte kunnat sova på nätterna, kan ju knappt
andas! hehe

hmm, jobbet?!
det går la inte de bästa precis...
ibland förstår jag bara inte.
Jag har inget tålamod längre.
vet bara att jag måste därifrån.
don´t know what 2 do
Någon som vet där de behövs folk, så hör av er!!

Idag har jag iallafall jobbat, städat badrummet,
dammsugat. moppat o lagat mat!
känner mig så duktigt hehe.
De är ju inte lika roligt att johan har semester nu,
min börjar nästa vecka, då ska jag sova
och gosa med johan =)

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0