borta från jobet i 2 veckor

Det ska nog bli de skönaste på länge!
bort från all stress, frågor, o en massa extra jobb.

I torsdags var vi på Rix fm, de var trevligt, speciellt när jag fick se nordman.
Min lilla idol sen jag var liten, hehe.



Helgen har varit trevlig! Mamma o Stefan kom hem till oss för att
festa till de lite. Men jag har ju inte mått bra på typ 1 ½ vecka.
Förkylning, feber o  hosta har jag fortfarande kvar. Men ändå har jag
jobbat varje dag. Stolt över mig själv, hehe.
Men så trött jag är!

Lördagen var vi på grill fest i Falkenberg hos sara,
blev lite dricka o en himla massa sällskaps spel.
Jag som har lite smått fobi för lekar o spel, tycker de är
så jobbigt jag blir så nervös. Men de gick ganska bra!
o vi sov oxå över där, o de finns inget bättre än att äta frukost hos andra!
De blir mycket godare än hemma, hehe.

Idag sov jag o johan till typ nyss haha...
hmm Måndags klubben idag, ska man eller inte?
borde egentligen vara hemma o ta de lugnt
annars kanske min förkylning aldrig försvinner =/
aja vi får la se.

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0