tankar och åsikter om sommarjobbare

jag läste precis cissis blogg om detta, vi jobbar på samma jobb.
Den bloggen hon skrev de stämmer mycket bra, jag kan också säga
hur mycket som helst.

Jag säger så här, jag jobbar inte för att skaffa vänner, jobbar för att
kunna betala mina räkningar, kunna leva, jag tycker om alla på något sätt
jag vill inte bråka eller något. Då hade jag redan gjort det för länge sedan.
Jag kan också snacka en massa, men de är hur man jobbar
inte hur man är som person direkt, För jag känner inte alla på de sättet.
Jag umgås inte med de på fritiden, därför kan jag bara snacka om
hur folk arbetar...

Själv är jag så himla trött på att de verkar som om ingen kan något
alls, även om man får upprepa saker om och om igen.
och för en del är detta andra året de jobbar där. Då undrar man ju lite?
asså leker de med mig? för att de kanske vet att jag gör saker om
de inte gör de... eller jag vet inte...

Jag vet att jag nästan kan allt eller så...men de betyder inte att de är jag
som ska göra de också. Jag har massa saker att göra som inte alltid innehåller städ.
Varor som kommer ska packat upp, läska backar ska flyttat o fyllas på m.m....

aja orka........


bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0