vissa dagar tar aldrig slut...

Idag har dagen varit så himla långsamm!
kom hem från jobbet, vilade lite, ätit gptt o badat.
På jobbet pratade vi om Nintendo spel, hehe
så jag var ju tvungen att spela lite på nintendo 8 bit.
haha de är ju så gulligt speciellt mario spelen.
Jag måste ha super Nintendo oxå,
någon som har ett som du vill bli av med??!!
ont i armarna har jag idag, tvättade fönster på en
hel våning på jobbet idag, vilket innebär ca 20 fönster.
Det är ganska strängt, men om man har Mtv på i alla
rum då är de helt ok, hehe.

Fortfarande förkyld...har nu börjat hosta lite.
De gör de ju inte enklare att sova precis.

i augusti har du o jag varit tillsammans i 4 år,
herregud de är ganska länge ändå!
love,  u can still make me smile

Ne nu ska vi se so u think u can dance!

bye bye
take  care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0