new day



ledig idag från jobbet, då kan det lätt bli såhär som på bilden...
lite smått ego, men det gillar väl de flesta att vara =P

Pratade med min sis i Filippinerna idag,
det får mig att längta ännu mer!!!
bara 4 månader kvar, hehe.

Har nya sommarjobbare på jobbet nu,
jobbigt att lära upp nya.
Man måste ju säga precis allt de ska göra.
Hoppas det blir bra.

haha vet ni vad, Carmen electra har gjort
träningspass på dvd.
och ja jag har den =P
Så idag stod jag i vardagsrummet med gardinerna
för dragna, hehe.
Det var faktiskt ganska roligt,
men man känner sig knasig.

Johan slutar 4 som vanligt, så jag får börja med
maten snart. Köttfärssås och spagetti blir det.
Hans favorit mat.

ååh jag vill ha ett husdjur =)
men vad?! katt? NE!
asså jag vet inte vad, hade bara varit
mysigt att ha något, hehe.

Amanda Jenssen har en låt som heter for the sun,
as bra låt tycker jag! lyssna på den vettja!

bye bye
take care so will I
love u Cowie <3

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0