o-o-o

1. fullständigt namn? Nicolina Therse Nilsson
2. ålder? 21, snart 22
3. vart bor du? halmstad
4. bor tillsammans med? johan
5. husdjur? nope, men vill ha!
6. färg på ditt hus? typ grått
7. när är du född? 1986-07-09
8. puggar? no no
9. vilket år tar du studenten? det var ett tag sedan!
10. något jobb? yes, hotell
11. när ska du sova ikväll? snart
13. duschat idag? nope
14. kramat någon idag? yes johan
15. pussat någon idag? yes johan
16. vad har du ätit? spagetti o köttfärssås
17. dagens klädsel? pösiga byxor o vitt linne
18. dagens smink? mascara o ögonbrynspenna
19. dagens sötnos? myself hehe
20. dagens roligaste? när jag slog i pannan i handfatet
21. har du många vänner? lagom
22. hur många har du kysst? jadu, 12-17
23. vem kramade du senast? johan
24. hur många har du haft sex med? vilken fråga
25. hur många har varit otrogna med dig? ingen vad jag vet
27. har du pojk-/flickvän? yes
28. vem pratade du med i telefon senast? med johans mamma
29. vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? från ina, frågade om jag
var på sex and the city bion

FAVORIT:
31. film? leon, dirty dancing, you got surved
32. låt? finns många
33. mat? kina mat o korvstroganoff
34. dryck? vatten o saft
37. stad? ingen speciell
38. land? filippinerna
39. ämne i skolan? de var bild, men de var ett tag sedan
40. år? haha, vet inte

SENASTE:
41. personen du tänkte på? mamma
42. personen du kysste? johan
43. gången du spydde? någon månad sedan
44. gången du grät? vet inte, 2 veckor sedan kanske
45. pizzan du åt? calzone
46. gången du var i göteborg? typ 2 ½ år sedan
47. gången du var i stockholm? vetifan, när jag var liten
49. gången du var hög? aldrig hänt
50. personen som såg dig gråta? johan

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt? svart
52. hund eller katt? hund
53. ut och festa eller hemma och mysa? beror på 
54. tv-spel eller datorspel? tvspel
55. singel eller upptagen? upptagen
57. lunarstorm, helgon eller playahead? allt suger!
58. ragga eller bli uppraggad? haha
59. big brother eller paradise hotel? Big Brother.
60. svart hår eller blont? svart
61. blåa ögon eller bruna? bruna!!
62. choklad eller lakrits? lakrits
63. göteborg eller stockholm? gbg
64. högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. coca cola eller fanta? fanta
66. pizza eller kebab? kebab klart
67. randigt eller prickigt? randigt
68. älska eller älskas? älskas, hehe knasig fråga
69. leva eller dö? leva!

ANTAL:
70. personer du älskar? de finns en del
71. personer du hatar? knappt någon
72. personer som sagt jag älskar dig? 3
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 2 kanske, om jag fattar frågan rätt
74. glassar du ätit på en dag? 4-5
75. festivaler du varit på/ska på detta året? faktiskt ingen
76. gånger du haft minnesluckor? när jag har svimmat 1, när man festat 1
77. piercingar har du? 2
78. personer du saknar just nu? just nu ingen hehe
79. gånger ditt hjärta brustit? några gånger av olika anledningar

VEM:
80. vill du kyssa nu? inte på kysshumör efter denna frågasport
81. ska du träffa imorgon? sandra min lillsyrra
82. sjöng du senast för? mig själv
83. hade du senast en msnkonversation med? thang
84. spelade du tv-spel med senast? syster
85. vill du ta med på en romantisk resa nu? johan
86. vill du kasta en sten i huvudet på? haha johan, ne
87. förtjänar att dö? ...
89. vill du sova jämte inatt? johan

VAD:
90. gör dig glad? presenter, resa o johan haha
91. gör dig ledsen? ganska mycket eftersom jag är så känslig
92. vad vill du helst göra nu? lägga mig under täcket
93. önskar du att du slapp göra? raka mina ben
94. vill du ha nu? en rostad macka o ett glas oboy
95. önskar du dig i födelsedagspresent? videokamera, hello kitty guitarr o resväska
96. längtar du till? filippinerna i oktober
97. tycker du om dina betyg? de var kassa!
98. ångrar du i ditt liv? jag ångar nog inte mycket, kunde bara göra saker på annat vis
99. är det bästa som har hänt dig? att fått lära känna johan, han ger mig trygghet

inte de roligaste frågorna precis.

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0