små söta fötter...

image61


de har jag, men jag hatar dom!!!
Jag är en liten person, önskar inte direkt att jag vore längre.
Önskar mest att det skulle finnas större utbud för oss
med små fötter! Jag har storlek 34 och är 222 år gammal,
jag har aldrig gått i högklackade skor!!!

Var inne i stan idag o ville köpa mig ett par Inlines =)
Men så klart så får man gå på barnstorlekar...
de är ju inte alls lika bra som på vuxen!!!
Det är ju inte lönt, man vill ju kunna köpa ett par
som håller några år. Inte att man ska behöva köpa nya varje år.
Asså jag blir faktiskr riktigt ledsen!!!
Johan sa till mig:
- älskling, inga kläder eller något kan få dig
finare än vad du redan är!

Jo tack, MEN jag vill kunna använda saker som alla andra!!!
Det är vid sånna här tillfällen man verkligen känner sig udda
på ett dåligt sätt.
Visst det är billigare att köpa skor på barnavdelningen,
men jag vill inte ha några blommiga skor med bamse på!!!
Jag blir verkligen skit sur o ledsen, så jag skippar nog inlines.
Mina fötter kommer ju säkert inte växa mer, så det blir bamse skor
och plast hjul! (haha låter roligt, men det är det fan inte ska jag säg)
Det jobbigaste är ju att det inte finns något att göra åt det heller...

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Elli

Men Bamse är väl gullig =) Han kan ju bli super stark ;P Sen så är det väl roligare med nya inlines varje år än att ha samma gammla äckliga slitna inlines ;) Kram på dig!!

2008-05-08 @ 21:27:20

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0