All blev uppsagda på jobbet idag

Jag har många gånger tänkt att jag ska säga upp mig,
för att byta till ett mycket bättre jobb.
Vår chef är inte den bästa precis, han lovar alldelles för mycket
men får ingenting gjort! Man blir så trött på allt...

Kommer hem från 5 veckors semester, o snart ska vi hämta
vår lilla valp och så blir man uppsagd!!!
Även om jag vill komma därifrån är det inte så roligt
att detta hände idag. Jag visste att det skulle bli såhär!
Det finns inga pengar, knappt till att betala ut våran lön...

Jag har jobbat där nästan i 3 år, jag trivs på hotellet.
Men jag trivs inte hur det fungerar.
Arbetskamraterna är mer än ok, men tyvärr gör chefen inte sitt jobb.
Så jag jobbar fram till den 5: de december tror jag eftersom jag måste
vara hemma med valpen. Kommer knappt inte få några pengar,
och det är ju jul!!! Allt blev så knasigt nu...

Inte heller så enkelt att söka jobb nu när alla företag
avskedar folk hur som helst...
Jag jobbar ju bara deltid, kommer knappt få några pengar
från a-kassan oxå.
Man blir ju klart ledsen, man vill inte vara tvungen att gå utan man
vill gå när man själv kan eller vill...

Jadu cissi nu hände de... men det klarar vi tillsammans!!!

Kommentarer
Postat av: cissi

jag hoppas verkligen det..

2008-11-24 @ 15:35:42
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: cissi

Jag hoppas verkligen det...

2008-11-24 @ 15:36:20
URL: http://kivvi.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0