första advent

                   

Helgen började med att jag vare ute i fredags
med fredde och anton,
det var en trevlig kväll.
Precis lagom med dricka för mig,
men lite mycket för andra kanske hehe.
Lördagen hälsade min lille pappa på,
och sedna blev det lite julpynt =)
Tog fram lite juldukar, gardiner, tomtar o så.

Idag är det första advent, 
jag, johan o lillsyrran var en sväng på julskyltnigen,
shoppade lite och tog en fika på expresso house.

Ikväll blir det bara att ta de lugnt,
lite chips och dip hade inte varit fel =P
Åh jobba imorgon... inte det roligaste att gå
dit precis, men vad ska jag göra.
Få ta och försöka söka lite jobb denna veckan.



bye bye
take care so will I



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0