Here we come Philippines



Jag tänkte bara skriva att nu sticker vi till Filippinerna!
Så vi ses och hörs om 5 veckor  =)

Vi har ordnat en resedagbok, så gå in på resedagboken.se
och sök efter filifili så kommer ni till vår sida, där vi ska
försöka att skriva lite och lägga upp lite bilder.
Den blir nog inte uppdaterad så många kommer gånger.
Det beror på hur ofta vi får tag på internet och så.
Kanske skriver lite här oxå om det finns tid.

Ne nu får jag fortsätta att packa ner det sista
så man inte glömmer något viktigt!
Ha det så bra, för det ska vi ha =)

bye bye


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kommer att sakna dig! Ha en underbar resa! Vi ses när du kommer hem :)

2008-10-12 @ 19:31:13
Postat av: Alexandra

men titta jag hittade din blogg =) Hur har ni det där borta och när kommer ni tillbaka. Jag kommer till Halmstad den 23 december kanske hinner ses en snabbis då? Hör av dig när du är hemma igen =) Puuussss

2008-11-12 @ 00:06:51
URL: http://alexandrari.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0