tisdag...

Snart var denna dagen slut...
Jaha vad har man gjort idag, jo jobbat som vanligt.
Min vän thang hämtade mig på jobbet så handlade vi lite vietnamesisk mat,
stack till apoteket och köpte lite grejer till resan som man kan behöva.
Senare lagade thang råa vårrullar, smakat de?
Det var faktiskt ganska gott. Vi hade vietnamesisk falukorv, fotu,
risnudlar, omelett och lite grönsaker och sedan doppar man de i fisksås, hehe.
Jag och johan var också iväg för att ta foto på johan till visum...

Imorgon ska jag jobba i receptionen, börjar 05.45 usch! himla tidigt...
Det var ett tag sedan nu så jag hoppas att jag inte glömt allt för mycket.
Men det ska nog gå bra.

Jaja...ikväll blir de bara lite film som vanligt =)

     

bye bye
take care so will I



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0